Jakýkoliv Eshop díky nám může poskytnout svým zákazníkům superschopnost
Méně negativního environmentálního dopadu a nezapomenutelnou zákaznickou zkušenost
Jak to tedy funguje?
Zákazník si na vašich stránkách objedná doručení zboží kliknutím na ikonku "zabalit v Pytlíkovně".
Vy mu jeho nákup odešlete v našich vratných obalech, které jsou potištěné zpětnou adresou Pytlíkovny.
Zákazník zboží vybalí, obal jednoduše složí do velikosti peněženky podle jednoduchého návodu a pak už jen stačí, aby tento mikrobalíček vhodil do nejbližší poštovní schránky nebo ho nechal v kterékoli pobočce Zásilkovny. Tím se obal obratem doručí zpět do Pytlíkovny.
U nás výrobky hygienicky ošetříme, případně opravíme, a pošleme zpátky k Vám.
Ptáte se, proč by zákazníci obaly vraceli, když je to starost navíc?
S papírovou krabicí by také museli vyrazit do kontejneru na tříděný odpad, do kabelky nebo malé tašky by se jim jen těžko vešla a ani žádnou odměnu kromě dobrého pocitu by za to očekávat nemohli.
S našimi obaly je to ale jiné.
- Za to, že klient obal vrátí, získá zajímavou slevu, pozvánku na zajímavou akci nebo formu členství. Stačí, aby naskenoval QR kód vytištěný na obalu a v aplikaci Pytlíkovny si danou slevu vybral. Ve chvíli, kdy se k nám obal vrátí, mu odešleme slevový kód, a další benefity.
- Zákazník může také snadno ve stejném obalu vrátit zboží, které se mu nezamlouvá, zpět k Vám do e-shopu. Na obal jen nalepí samolepku s Vaší adresou.
- Naše obaly jsou také ideálním artiklem, kam můžete umístit reklamu na své služby a oslovit tak udržitelně smýšlející zákazníky napřímo velmi unikátním způsobem.
Chceš to zvládnout sám/a?
Jednoduché! Systém vrácení pro zákazníky bude stejný, pouze zpětná adresa natištěná na obalech nebude na Pytlíkovnu, ale tvoje. Na tobě pak bude další údržba, motivace i komunikace se zákazníky.