Jakýkoliv Eshop díky nám může poskytnout svým zákazníkům superschopnost

Méně negativního environmentálního dopadu a nezapomenutelnou zákaznickou zkušenost 

Jak to tedy funguje? 

  1. Zákazník si na vašich stránkách objedná doručení zboží kliknutím na ikonku "zabalit v Pytlíkovně".

  2. Vy mu jeho nákup odešlete v našich vratných obalech, které jsou potištěné zpětnou adresou Pytlíkovny. 

  3. Zákazník zboží vybalí, obal jednoduše složí do velikosti peněženky podle jednoduchého návodu a pak už jen stačí, aby tento mikrobalíček vhodil do nejbližší poštovní schránky nebo ho nechal v kterékoli pobočce Zásilkovny. Tím se obal obratem doručí zpět do Pytlíkovny.

  4. U nás výrobky hygienicky ošetříme, případně opravíme, a pošleme zpátky k Vám.

Ptáte se, proč by zákazníci obaly vraceli, když je to starost navíc?

S papírovou krabicí by také museli vyrazit do kontejneru na tříděný odpad, do kabelky nebo malé tašky by se jim jen těžko vešla a ani žádnou odměnu kromě dobrého pocitu by za to očekávat nemohli. 

S našimi obaly je to ale jiné.

  • Za to, že klient obal vrátí, získá zajímavou slevu, pozvánku na zajímavou akci nebo formu členství. Stačí, aby naskenoval QR kód vytištěný na obalu a v aplikaci Pytlíkovny si danou slevu vybral. Ve chvíli, kdy se k nám obal vrátí, mu odešleme slevový kód, a další benefity.
  • Zákazník může také snadno ve stejném obalu vrátit zboží, které se mu nezamlouvá, zpět k Vám do e-shopu. Na obal jen nalepí samolepku s Vaší adresou.
  • Naše obaly jsou také ideálním artiklem, kam můžete umístit reklamu na své služby a oslovit tak  udržitelně smýšlející zákazníky napřímo velmi unikátním způsobem.

Chceš to zvládnout sám/a?

Jednoduché! Systém vrácení pro zákazníky bude stejný, pouze zpětná adresa natištěná na obalech nebude na Pytlíkovnu, ale tvoje. Na tobě pak bude další údržba, motivace i komunikace se zákazníky.